torsdag 6. mai 2010

Masse nye skjerf!



Denne uken har vi fått inn mange nye flott skjerf til butikken i Tananger.

Hvite og rosa. Noen med blonder og andre med strikk i. Dette jeg har på meg er et rosa med strikk i, som også kan brukes som belte. De er herlige, og de koster kun 179.-

Dagen i går hadde jeg fri, jeg var først på Dalsnuten, i et fantastisk vær.

Senere på kvelden var Tone,Anette, Vivian og jeg ute å spiste på Dolly i Sandnes, og snakket om den nye butikken vi skal åpne på Madla Amfi. Gjett om vi gleder oss!!


Susanne

2 kommentarer:

  1. Ååå disse skjerfene var riktig lekre :) Nesten så jeg løøøper til dere å kjøper hi hi hi:) Men det blir lit langt!♥
    Sååå utrolig spennende med ny butikk :)
    Kommer sikkert til å bli supert!♥
    En fantastisk flott torsdag ønskes fra meg, nydelige bilder!!♥
    Klem klem fra meg, Anki

    SvarSlett
  2. Hei og takk for titten inne hos meg:) Ble nyskjerrig jeg da og måtte inn å sjekke siden din. Gjett om jeg ble glad da!! Lekre skjerf! Du er jo kjempe flink til å lage ting å!!
    Synd butikken er så langt unna. hadde kommet jeg vet du;)
    Nå skal jeg kose meg videre! Ha en flott kveld.
    Klem fra Gro-Beate

    SvarSlett